poniedziałek, 26 sierpnia 2013

ROZDZIAŁ. 10

*perspektywa Avalon*

Właśnie szykowałam sukienkę, gdy usłyszałam dzwonek do drzwi. Poszłam szybko otworzyć. To była Camille. Wiedziałam, że prędzej, czy później przyjdzie. Uśmiechnęłyśmy się do siebie.
- Randka z Harrym ? – Spytała patrząc na sukienkę. Usiadła na fotelu w rogu, a ja wbiłam w nią zaskoczone spojrzenie.
- Skąd wiedziałaś ?
- Po tym, waszym pierwszym spotkaniu, jak się na ciebie patrzyliście, te uśmieszki, sam Harry ! Jeszcze nie widziałam, go takim. To było do przewidzenia.
- Może masz rację.
Zabrałam się za ubieranie kreacji, ponieważ do przyjścia Harrego zostało tylko 30 min. Po zrobieniu lekkiego makijażu i rozpuszczeniu włosów usłyszałam dzwonek do drzwi.
Otworzyłam. Harry.
-  Cudnie wyglądasz.
- Dziękuję.
Uśmiechnął się i wszedł do środka.  Camille wyszła przed 10 min. Wzięłam torebkę i wyszliśmy.
Jechaliśmy, a ja nawet nie wiedziałam gdzie, ponieważ Harry zawiązał mi oczy przepaską.
- Powiesz mi wreszcie, gdzie jedziemy ?
- Nie. Cierpliwości, skarbie.
Z pewnością się uśmiechnął ... Skarbie. To tak słodko zabrzmiało.
- Jesteśmy – Powiedział po 15 min. Na chwilę zapanowała cisza, jednak po chwili poczułam dotyk na ramieniu. Wyprowadził mnie z samochodu i zaprowadził ... gdzieś.
- Dobrze. Teraz zdejmę ci opaskę.
- Czekam.
Cała się trzęsłam z oczekiwania. Byłam ciekawa co Harry zorganizował.
Odsłonił mi oczy. Widok jaki się przede mną rozłożył sprawił, że łzy stanęły mi w oczach.

- To jest .. przepiękne, Harry. – szepnęłam i spojrzałam mu w oczy. Uśmiechnął się. Uśmiechem, którym tylko on potrafi. Usiadłam, a Harry zaczął nucić. Za chwilę z jego ust zaczęły się wydobywać słowa. Roztopiły moje serce. Oddały je w ręce Loczka.

I find your lips so kissable
And your kiss unmissable
Your fingertips so touchable

And your eyes,

Irresistible

It’s in your lips and in your kiss
It’s in your touch and your fingertips
And it’s in all the things and other things,
That make you who you are
And your eyes irresistible

It makes your lips so kissable
And your kiss unmissable

Your fingertips so touchable

And your eyes,

your eyes, your eyes, your eyes,
your eyes

Irresistible

Zakończył piosenkę, a ja płakałam. Płakałam ze wzruszenia, bo wiem, że znalazłam kogoś kogo kocham. Cały sercem. Całą sobą. Całą duszą. Kocham.
- Kocham Cię, Avalon. – Powiedział. Zaśmiałam się i przytuliłam do niego.
- Harry ...
Spojrzał na mnie zmartwiony.
- Też cię kocham.

Uśmiechnął się. Okręcił dookoła, a jego usta spoczęły na moich. Delikatnie, mocno, gorąco....


1 komentarz: